Politica de calitate

Politica de calitate

Orientarea către client

Prin observarea activă a pieței, suntem mereu la curent cu cerințele și dorințele clienților noștri. Folosim aceste informații pentru dezvoltarea, producția, vânzarea și service-ul produselor noastre precum și pentru activitatea operațională a centrelor noastre de dializă.

Orientarea către pacient

Asigurăm pacienților asistență medicală de înaltă calitate având la bază angajamentul nostru privind practica clinică, educația, inovația și colaborarea.

Orientarea către procese

Îndeplinirea cerințelor clienților și pacienților noștri reprezintă baza proceselor noastre. Menținem procesele simple, fixăm obiective clare și utilizăm resursele noastre în mod flexibil. Ne concentrăm asupra măsurilor de prevenției mai mult decât asupra celor de corecție. Asigurăm cele mai înalte standarde pentru procesele noastre prin calificarea și validarea proceselor acolo unde este necesar.

Inovația și perfecționarea continuă

Evaluăm și perfecționăm în mod continuu produsele, procesele și sistemul de management integrat. Managementul sistematizat al proiectelor precum și aplicarea metodelor și tehnicilor de evaluare asigură faptul că produsele si procesele noastre corespund cerințelor privind calitatea, costul și timpul.

Cerințele legale

Produsele, serviciile și procesele, precum și sistemul nostru de management integrat îndeplinesc prevederile legale curente atât în țările unde sunt localizate organizațiile, cât și pe piețele deservite.

Angajamentul față de partenerii de business și public

Suntem un partener de încredere pentru pacienții și clienții noștri, precum și pentru guverne, autorități sau furnizori. Un comportament responsabil asigură îndeplinirea așteptărilor publicului în ceea ce priveste efectele asupra mediului, un mediu de lucru sigur și sănătos pentru angajații noștri, fiind în același timp un partener de încredere în regiunile unde se află facilitățile noastre.

Responsabilitatea

Toți angajații sunt responsabili pentru rezultatele activităților lor. Țintele clare și obligatorii pentru fiecare angajat fac posibilă acceptarea acestei responsabilități. Interfețele către clienții interni, externi și furnizori sunt organizate și comunicate.

Cunoașterea și motivarea

Echipa noastră de management creează un mediu de lucru în care toți angajatii contribuie la obținerea unor rezultate de înaltă calitate prin aptitudinile și experiența lor. Competența și cunoștințele tuturor angajaților sunt esențiale pentru succesul nostru. Ne asigurăm astfel că politica de calitate și sistemele asociate sunt înțelese și respectate în continuare.