Politica de calitate

Comitetul Executiv al B.Braun Region SEE Multisite Group defineste politica de calitate.

 

Responsabilitatea pentru calitate

Toti angajatii sunt obligati sa respecte aceste reguli si sa se implice activ in mentinerea standardelor de calitate in mediul lor de lucru. Echipa de management revizuieste periodic performanta sistemului de management al calitatii si aloca resursele necesare ori de cate ori sunt necesare. Promovarea constientizarii referitoare la indicatorii de performanta si a obiectivelor strategice este parte integranta a conducerii.

Orientarea către piata

Cunoastem cerintele si dorintele clientilor nostri prin studiile de observare activa a pietei si efectuarea de sondaje in randul clientilor. Produsele si serviciile noastre sunt inovative, de calitate superioara, sigure si ecologice. Impartasim cunostintele si expertiza noastra medicala si inspiram schimbari ce ar putea aduce beneficii afacerii medicale. Consultanta competenta, service-ul profesional post–vanzare si performanta ridicata a livrarii sunt garantii suplimentare pentru succesul nostru.

Orientarea bazata pe proces

Prin standardizarea proceselor, ne asiguram un nivel ridicat de calitate, uniform in cadrul Grupului B. Braun RSEE Multisite. Toate procesele sunt structurate conform ciclului PDCA si includ indicatori de performanta care sunt monitorizati cu regularitate, analizati si servesc ca baza pentru imbunatatirea continua. Acestea ne ajuta la reducerea complexitatii si a costurilor interne.

Imbunatatirea continua a calitatii

Ne concentram mai degraba pe principiul prevenirii defectelor decat pe corectia defectelor. Gestionarea sistematica a riscurilor, a proiectelor si aplicarea metodelor /tehnicilor de revizuire asigura ca procesele, produsele si serviciile noastre respecta standardele de calitate cerute.

Conformitatea

B. Braun se angajeaza sa fie o companie in conformitate cu legislatia si responsabila din punct de vedere social. Legislatia aplicabila si alte reglementari sunt respectate si, in plus, valorile etice cum ar fi integritatea, corectitudinea si sustenabilitatea sunt transparente in cadrul organizatiei. Fiecare angajat nou se familiarizeaza cu aceste reglementari.

Integrarea partenerilor de afaceri

Colaborarea cu furnizorii face parte integranta din procesele noastre de afaceri. Lucram impreuna cu furnizorii nostri pentru a crea procese eficiente in beneficiul clientilor nostri si al grupului B. Braun. Selectarea, monitorizarea si dezvoltarea furnizorilor nostri ne asigura mentinerea unui nivel ridicat de calitate.

Excelenta  in oameni

Conducerea noastra se asigura ca politica de calitate si sistemele de management asociate sunt intelese si implementate. Fiecare angajat cunoaste cerintele procesului si este constient de sarcinile relevante calitatii. Evaluarea periodica a competentelor si aptitudinilor personalului este destinata sa promoveze responsabilitatea individuala si implicarea acestuia. Managementul asigura responsabilizarea persoanelor, dezvoltarea obiectivelor de dezvoltare personala si programe de formare continua.